Thursday, June 17, 2010

hari yang meletihkan~~

salam my blog2,,,
wah2,,,dh smggu gak ak xmnaip kat sni,,
rndulah plak,,,
kbtulan de ksmpatan ni aku pn mnaip lah,,
huhuhuu,,,

btway,,ri ni agk pnat tau,,,,can biselah aku gi kjer,,(prktikal)..
kje ke2 yg amat2 xske,,
bkn per,,byk sgt source2 document yg kne rjuk,,
bank in slip,,bank statement,,, payment voucher,, n invoice,,
yg myakitkan ati tulisan cmpany tu,,cam kucing,,,
xfhm aku,,24 jd yer 23,,,
adooiyhaiiii,,,nsb dh kje,,

mmg ak byk ngomen,,,tp kje ttap kje,,,
xnklah aku kne rpeat prktikal ni,,
huhuuh
btway,,ak dh dpt tgk rsult ak,,,
alhamdulillah,,,ak dpt kekalkan ke"dean" ak,,,
ak bsyukur sgt2 ngan rezeki yg ALLAH bg,,,
tp,,ak cme xpueh ati ckitlah,,,
tp,,nk wat cmner,,,aku jnji akn wat lg2 bek tuk sem depan,,,
ri ni jgak spupu jauh aku dtg,,, yg duk jengka,,,
bru ak tau rpe2yer die dh pndah kuantan,,,heheheh,,,
dh bsar2 sume ank2yer tu dh besar2,,,,
tp aku tetap yg terdewasa dr dorg,,
bkn besar,k,,,hohoho
die siap bg no phone lg,,,
de chance lah ak nk gi kuantan nginap umahyer,,,
save budget..hehheehhee
dhlah,,,ak nk tdo mrehatkan bdan yg kletihan..
moga2 hri esok lbih baik dr hari2 sblm ini,,, amiin,,,