Sunday, June 20, 2010

aku dimarahi~~~

2hri yg lepas,,,
bersamaan 18 jun 2010,,hari jumaat,,
aku mengalami peristiwa yg blum pernah aku alami spnjg idup aku,,
aku dimarahi,,,@pun kte lain,,,aku ditegur,,dgn tguran yg kasar kdgran dcuping tlinga ini,,,
wat pertama kliyer dlm idup aku,,,


sumeryer bermula 2mggu yg lepas pabile aku diberi kerja mrekodkan sume transaction2 yg berlaku tuk 1company,,,ch...company yg mnwarkan perkhidmatan holiday,,cthyer,,hotel,,tket flight,,n cam2 lg yg mlibatkan percutian,,,wlupun aku bru prktikal,,aku bersyukurt ngan tugasan tu,,sbb aku dpt blajar bnde bru,,,
aku mula merekodkan sgle2 yer brmula dgn invois,,,dhlah byk,,,dr bln jan smpilah bln dec 09,,,
de lg,,payment voucher,,cash receipt n out,,billing statement,,sosco,,kwsp,,
n hri jumaat lepas,,, the owner of that company call me,,,yaALLAH,,,mse tu aku pnyelah takut n cuak,,
die tye bile leh siap,,,die nk rport tu sbb nk bli bnde2 bru,,,so,,he need that report,,
die kte sptutyer sari kmis die nk,,sdgkan my manager bgtau the end of the month,,,xphm aku,,,aku rsau n takut sgt,,,lepas je aku dpt kol dr en.tuuu riak wjah aku brubah,,ktakutan,,kerisauan,,kegelisahan,,aku xdpt nk smbunyikan drpd kakak2 tu sumer,,,mungkin aku mmg ssah nk smbunyikan emosi aku yg -tve...
kenapa aku yg mgalami prstwe cmni,,,???
yaALLAH...peliharakanlah aku,,,
tetapkanlah pndrian ini,,,
ENGKAU berilah kkuatan pdku..
agar dpt bertahan mghadapi ujian ini sume yaALLAH,,,
ssguhyer hnya ENGKAU yg maha mengetahui sgleyer,,,