Saturday, July 20, 2013

Wednesday, July 10, 2013

salam ramadhan...


Salam Ramadhan....
YaAllah,,,berilah kau kekuatan di bulan ini....
hanya padamu ku memohon...amiin....
Baca Seterusnya

Monday, June 17, 2013

kuatkan ak ya Allah.....amiin,,,,,bantulah aku,,,


aku hanya kamu tmpt utk diriku mengadu....
ringankanlah kesakitan ku ni,,,
berilah ketabahan dn kekuatan pd diri ini...
hanya pdMu ak memohon....
bantulah ak yaAllah....
Baca Seterusnya

Friday, May 31, 2013

.....

smpai saat ini pun ak masih menunggu,,,
dhlah msg cmtu,,tbe2 diam seribu bahasa...
camni kamu wat hawa kan???xpelah awk,,,
bumi ni berputar,,,,
thank!
Baca Seterusnya

speechless



Thank you for make me cry like crazy...
and i'm sorry for what i've said...
i'm just angry...that is not actually it is...
i will remember last night forever...
thank you again en.izzat.....


Baca Seterusnya

Thursday, May 30, 2013

sorry my mom

susah tuk mama terima...
lg susah alang nk terima mama....
walau pe skli pun,,,,
let it be my mom,...
he is not with me anymore,,,
n please believe it mama...
alang xnk pun sume ni tjdi...
but it still happen....
please don't make it difficult for me...
i'm really need to let him go....
only that way i can go on my life...
pray for me mom,,,
love u very much mama...
Baca Seterusnya

Friday, May 24, 2013

tanda-tanda awal kanser payudara

tbe2 je tpgl tuk wat entry ni???
reason???nothing...

Wanita harus peka kepada perubahan yang berlaku pada payudara dan puting.
* Perubahan rasa di payudara atau puting
* Ketulan atau perubahan ketebalan di payudara atau bawah ketiak
* Puting payudara yang terasa tegang dan sakit
* Perubahan dilihat pada payudara atau puting
* Perubahan saiz dan bentuk payudara
* Puting payudara terperosok ke dalam
* Permukaan kulit payudara, sekeliling puting, atau puting bersisik, merah atau bengkak. Permukaan kulit boleh kasar atau berliang seolah-olah seperti permukaan oren.

p/s:lau sekadar bgkak dibawahnya it's nothing,right???
harapnya bgkak biasa sahaja,,,amiin...
Baca Seterusnya

Saturday, April 27, 2013

monolog dalaman...

Hati: smpai hati kamu kan? pe kamu jnji td..
        asl asa mryam je msti kamu leka,,,
        kamu2,,,,,
Akal: yaAllah hawa....npe fkrkan dia lg,,
         lntak dia lah hawa...die dgn mryam ke,,,
         spe ke,,,die tu dh xde perasaan pd ko...
         ko pkak ke??aishh ko ni...
Hati: tp,ak rindukan dia....knpe die wat ak cmni,,,
Akal: Org dh de yg brg baru hawa,,,xkn nk pdulli brg lama..
Hati: jhatyer fkr cmtu,,,dia xmcm tu lah,,
Akal: ko tu dh buta,,,sbb tu ko xnmpk,,,
         lau btl die fkrkan kamu,pe bktinya??
         pe ko dpt?ngs je tiap hari kan,,,

*akibatnya,,,end up ngan baca novel,,,hohohoho,,,
smpi bile pn monolog dlm dri,xkn hbs,,,
pndai2lah kt kendalikannya,,,,, ;)
Baca Seterusnya

Friday, April 26, 2013

waiting....

waktu-waktu cmni slalunya org dh tido,,,
my family siap dh dngkur-dgkur dh masing2,,,
tp,npe ak msh xttdo2???
yer,,hari ni ialah hari tournament...
ak msh menanti,,,tp pe yg ak nntikan....
yer,,ak menantikan msg/kol drnya...
ak xnk fkr,,tp,,ntahlah,,,otak ni,,hati ni msh mmkirkan dia,,,
wlupn kamu xtau...tp hawa sntiasa doakan kamu,,
wlu pe jua kptusannya,,,hawa hrap kamu terpilih...
ur dream,right?to be the great bowlers...
what ever it is,just remembered that u do ur best,right?
take care.night.assalamualaikum..

Baca Seterusnya

Thursday, April 25, 2013

wordless friday night

Actually starting all over again is not that bad because when we restart, we get another chance to make things right...inshaaAllah...may Allah bless us... ;)
Baca Seterusnya

Sunday, April 21, 2013

Saturday, April 20, 2013

i'm sick

kuatkan ak ya Allah.....
demam....skit tekak sume ada...

Baca Seterusnya

Sunday, April 14, 2013

getaran cinta di jiwa - Liza Hanim

Di hatiku cinta berbunga
Dan rinduku seharum bunga
Setiap detik kini nyata
Hanyalah dirimu sayang
Namun jauh di sudut hati
Mungkinkah kau daku miliki
Tak sanggup aku bersendiri lagi
Kehilanganmu oh! kasih
Tak sanggupku menghadapi
Tuhan sesungguhnya
Kau lebih mengerti
Pedih… menyaksikan dikau dan dia
Pilu… airmata kasih mengalir di pipi
Hampa… impianku luka berdarah
Mana harusku bawa hati yang kecewa
Tak sanggup kehilanganmu
Walau itu hanya dalam mimpiku
Dengarkanlah oh sayang bicaraku
Sesungguhnya ku menyintaimu
Ku luahkan perasaanku
Yang terpendam di dalam kalbu
Ku tulis lagu
Dengarkanlah getaran cinta di jiwa
Seandainya dikau mengerti
Katakanlah pada diriku
Siapakah yang ada di hatimu
Telah sekian lamanya
Kau bertakhta dalam jiwa
Setiap ketika rinduku untukmu
Baca Seterusnya

Saturday, April 13, 2013

wordless Saturday night


"Terkadang kita tak sedar apa yang dia telah lakukan untuk kita selama ini.
Sehinggalah dia berhenti melakukannya dan sejak itulah kita akan merindui dia"
Baca Seterusnya

Friday, April 12, 2013

terima kasih

terima kasih wahai temanku,,,,
yang sentiasa menemani aku.....
jujur pada aku tentang segalanya....
mendengar segala kisah hidupku....

lyrics by myself but melody from mawaddah terima kasih tuhan...
especially for him...
thank you..at least i know the truth... 
Baca Seterusnya

Monday, February 11, 2013